Tърсите AI асистент на мястото, където работите?

Digitalhub ви дава AI суперсили. Асистентът може да създава персонализирани съобщения с едно щракване въз основа на информацията в текущо отворения раздел, да обобщава дълги статии, да създава елементи за действие от бележки за срещи и много повече.

Усъвършенствайте проучванията

Извършването на какъвто и да е вид проучване обикновено изисква пресяване на стотици или понякога хиляди страници. Ние може да направи това вместо вас, да създаде обобщения и да ви предостави електронна таблица с всички данни, добре организирани!

Направете вашите срещи по-ефективни и полезни

Дайте 100% на вашите участници в срещата и оставете AI да се погрижи за останалото. Използвайте AI, за да транскрибирате записи на срещи, да генерирате кратко резюме и автоматично да извличате елементи за действие за всички участници

Изградете AI автоматизация с Digitalhub.

Таблици и други уеб приложения. Изтривайте, експортирайте и извличайте данни с AI, за да подобрите продажбите и производителността. Средният потребител спестява 10+ часа на седмица! Използвайте нашия oпит за да внедрим за вас софтуер за автоматизация на работния процес като ваш AI помощник, когато трябва да търсите, проучвате, обобщавате, персонализирате, пишете, отговаряте, превеждате или оптимизирате работните потоци. 

Останете в течение с автоматизацията, задвижвана от AI

Ние ви позволяваме да контролирате вашите приложения по-лесно от всякога. Нашите шаблони за автоматизация В позволяват на данните Ви да се движат свободно между приложенията, така че не е необходимо да губите ценно време

1

Обслужване на клиенти

Те могат да отговарят на често задавани въпроси, да предоставят помощ при решаване на проблеми и да направляват потребителите към необходимите ресурси или отделения.

2

Маркетинг и продажби

Чат-ботовете могат да бъдат използвани за изпращане на персонализирани съобщения и предоставяне на информация за продукти и услуги.

3

Забавление и развлечение

Някои чат-ботове са създадени с цел забавление и развлечение, като например игри, интерактивни приложения и други.

4

Административни и оперативни функции

В някои случаи, чат-ботовете се използват за автоматизиране на административни и оперативни процеси в организации, като например управление на анкети, резервации или планиране на срещи.

Изпрати запитване. Ще се свържем с Вас при първа възможност.