GOOGLE РЕКЛАМА
Реклама в гугъл - какво представлява?
Рекламата в гугъл, известна още като Google Ads, е мощен инструмент за бизнеса, който желае да достигне до целевата си аудитория и да увеличи продажбите си. С правилно настроени кампании, вашите продукти и услуги могат да се покажат пред милиони потребители, които активно търсят точно това, което предлагате.
Повече от
През 2022г. Google печели почти
милиарда
Очаква се Google да съставлява
Рекламни формати
1
Реклами за търсене
Тези текстови обяви наподобяват стандартните линкове в резултатите от търсенето, включващи обичайните елементи като име на уебсайт, лого, заглавие на страницата и мета описание. Този тип реклами се появяват преди резултатите от търсенето с най-висок рейтинг и има етикет "Sponsored".
2
Дисплейни реклами
Дисплейните реклами се показват в дисплейната мрежа, която обхваща десетки милиони приложения и уебсайтове като Gmail и YouTube. Те могат да бъдат текстови, банерни, видео или реклами с изображения и се показват на различни места на уебсайта.
3
Shopping реклами
Shopping рекламите са форма на реклама, която позволява на онлайн магазините да промотират своите продукти директно в резултатите от търсенето. Те се различават от обикновените текстови обяви, тъй като включват изображение на продукта, заглавие, цена, магазин и други релевантни данни за продукта.
4
Видео реклами
Видео рекламите се показват преди, по време на или след видеоклиповете в YouTube. Те могат да бъдат ин-стрийм, които могат да се пропускат и такива, които не, bumper реклами и други.
5
Реклами на мобилни приложения
Рекламите за мобилни приложения са предназначени да насочат потребителите към инсталиране на конкретно мобилно приложение. Те се използват за увеличаване на броя на изтеглянията и на ангажираността с приложението и привличане на нови потребители.
Реклама в гугъл - предимства
Често задавани въпроси
Свържете се с нас заповече информация
Предлагаме също реклама във фейсбук. Натиснете тук. за повече информация